آموزش بازیگری در هشتاد روز

آموزش بازیگری در هشتاد روز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شهروز مرکباتی لنگرودی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

آموزش بازیگری در هشتاد روز کتاب آموزش بازیگری در هشتاد روز نوشته شهروز مرکباتی لنگرودی به آموزش اولیه و مقدماتی بازیگری پرداخته، که امروزه مخاطب زیادی پیدا کرده است. خیلی‌ها علاقمندند که بازیگری کنند اما نمی‌دانند که اصول ابتدایی آن چیست، آموزشگاه‌ها و مراکز آموزشی هم معمولا از سطح زیر صفر آموزش را آغاز نمی‌کنند. کتاب آموزش بازیگری در هشتاد روز بر محوریت موضوعات مورد توجه پیشا مقدماتی و تئوریک می‌چرخد و سعی دارد آن باور کلیشه‌ای درباره بازیگری را به چالش بکشد و نشان بدهد که این هنر تا چه اندازه مهم و قابل تامل است. بحث بازیگری مشتمل بر کاربرد موثر صدا و بدن، استفاده و تعیین جهت صحنه، ساخت و پرداخت نمایش، شخصیت پردازی، اجرا، نکاتی برای کار با کارگردان و تکنیک‌ها است. کلمات کلیدی: بازیگری، سینما، آموزش بازیگری، هنر بازیگری، آموزش مقدماتی بازیگری، اصول بازیگری، کتاب آموزش بازیگری، کتاب اصول بازیگری، برچسب‌ها: بازیگری، سینما، آموزش بازیگری، هنر بازیگری، آموزش مقدماتی بازیگری، اصول بازیگری، کتاب آموزش بازیگری، کتاب اصول بازیگری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری