کسب درآمد از اینترنت برای مبتدیان

کسب درآمد از اینترنت برای مبتدیان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اشرف مرادخانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

کسب درآمد از اینترنت برای مبتدیان کتاب کسب درآمد از اینترنت برای مبتدیان نوشته اشرف مرادخانی مخصوص کسانی است که به تازگی وارد عرصه بازاریابی اینترنتی یا همان Internet Marketing (که مختصراً IM نیز گفته می‌شود) شده‌اند. این کتاب در واقع شما را با سیاست‌های مقدماتی و پایه‌ای این صنعت آشنا کرده و در آخر سیستم‌های پیچیده و سطح بالای بازاریابی اینترنتی را به شما عزیزان معرفی می‌نماید. در برخی مواقع، در ابتدا ممکن است بعضی از مباحث، برای شما بسیار سخت و پیچیده به نظر برسد. اما این مباحث علمی در نهایت به گونه‌ای بیان خواهند شد که به درک شما از روش اصولی بازاریابی کمک خواهند کرد و در ادامه موفقیت کلی شما را در این سفر تضمین خواهند نمود. مطالب این کتابچه راهنما را مانند تکه‌های پازلی در نظر بگیرید که وقتی کنار هم چیده می‌شوند، در پایان به شما یک تصویر کامل را ارائه می‌دهند. و در نهایت شما با آگاهی کامل از تمامی جوانب، می‌توانید در خصوص ورود خود به دنیای تجارت اینترنتی تصمیم گیری نمایید. کلمات کلیدی: کسب و کار، کسب درآمد از اینترنت، آموزش کسب درآمد از اینترنت، کتاب آموزش کسب درآمد از اینترنت، راه های کسب درآمد از اینترنت، آموزش عملی کسب درآمد از اینترنت، کسب درآمد ازفروشگاه های اینترنتی، آموزش تجارت الکترونیک، افزایش درآمد از اینترنت، فروش اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، کسب درآمد از طریق اینترنت، دانلود کتاب کسب درآمد از اینترنت، روش های کسب درآمد از اینترنت، برچسب‌ها: کسب و کار، کسب درآمد از اینترنت، آموزش کسب درآمد از اینترنت، کتاب آموزش کسب درآمد از اینترنت، راه های کسب درآمد از اینترنت، آموزش عملی کسب درآمد از اینترنت، کسب درآمد ازفروشگاه های اینترنتی، آموزش تجارت الکترونیک، افزایش درآمد از اینترنت، فروش اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، کسب درآمد از طریق اینترنت، دانلود کتاب کسب درآمد از اینترنت، روش های کسب درآمد از اینترنت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری