غروب سرخ فام

غروب سرخ فام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کمال السید
  • مترجم : محمدرضا غیاثی کرمانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

غروب سرخ فام کتاب غروب سرخ فام نوشته کمال السید اثریست که واقعه کربلا و حرکت امام حسین (ع) از مدینه و حوادث مسیر حرکت و رویارویی با لشگر ابن زیاد را روایت می‌کند. در قسمتی از کتاب غروب سرخ فام می‌خوانید: دختری جوان با ادب جلو می‌آید در حالی که دسته‌ای گل در دست اوست... سلام بر توای سرورم! بوی عطر بهاری در فضا پراکنده می‌شود و بینی بلند و کشیده او را پر می‌سازد. - تو در راه خدا آزاد هستی. زمزمه‌ای به راه می افتد... سؤالاتی پی در پی شروع می‌شود... علامت‌های سؤال و استفهام ... - ارزش کنیزی که برابر با هزار دینار است در مقابل یک دسته گل؟ چهره معطّر به رایحه پیام‌های آسمانی متبسم می‌گردد. - خدای ما این چنین به ما آموخته که به تحیت، پاسخ نیکوتر بگوییم و آیا برای او تحیتی بهتر از آزادی وجود دارد؟! کلمات کلیدی: زندگینامه امام حسین، عاشورا، کربلا، امام حسین، کربلا، قیام امام حسین، تولد امام حسین، شهادت امام حسین، داستان کربلا، واقعه کربلا، حادثه عاشورا، وقایع عاشورا، اتفاقات عاشورا، برچسب‌ها: زندگینامه امام حسین، عاشورا، کربلا، امام حسین، کربلا، قیام امام حسین، تولد امام حسین، شهادت امام حسین، داستان کربلا، واقعه کربلا، حادثه عاشورا، وقایع عاشورا، اتفاقات عاشورا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری