مدیریت اوقات فراغت و ورزش‌های تفریحی

مدیریت اوقات فراغت و ورزش‌های تفریحی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجید جلالی فراهانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

مدیریت اوقات فراغت و ورزش‌های تفریحی کتاب مدیریت اوقات فراغت و ورزش‌های تفریحی نوشته مجید جلالی فراهانی تعریف‌ها و نظریه‌های مختلف دربارۀ اوقات فراغت، نظر اسلام، تفریحات سالم و نیز تاریخچه اوقات فراغت را بیان کرده است. در این کتاب ویژگی‌های ورزش‌های تفریحی و تأثیر مثبت تفریحات سالم بر سلامت، افزایش بهره‌وری، محیط زیست و جلوگیری از معضلات اجتماعی و... آورده شده و پس از آن دربارۀ آسیب شناسی اوقات فراغت و ورزش‌های تفریحی صحبت شده است. اوقات فراغت، نحوه گذراندن آن و ورزش‌های تفریحی به عنوان یکی از مناسب‌ترین و سودمندترین گونه‌های گذران اوقات فراغت، از چند دهه قبل در کشورهای مختلف مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است. دلیل آن هم اهمیت بسیار زیاد اوقات فراغت در زندگی امروز مردم در سراسر جهان است. کلمات کلیدی: اوقات فراغت، مدیریت اوقات فراغت، ورزش‌های تفریحی، تفریحات سالم، اوقات فراغت و تفریحات سالم، برچسب‌ها: اوقات فراغت، مدیریت اوقات فراغت، ورزش‌های تفریحی، تفریحات سالم، اوقات فراغت و تفریحات سالم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری