راهنمای جامع زمین‌های چمن ورزشی

راهنمای جامع زمین‌های چمن ورزشی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کیوان شعبانی مقدم
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

راهنمای جامع زمین‌های چمن ورزشی کتاب راهنمای جامع زمین‌های چمن ورزشی به قلم کیوان شعبانی مقدم به تحریر در آمده است. زمین‌های ورزشی که به خوبی طراحی و ساخت و نگهداری می‌شوند، باید بی خطر، امن، محکم و زیبا بوده و قابلیت بازی در آنها بالا باشد. مالکان زمین‌های ورزشی، بازیکنان و تماشاچیان هر کدام نسبت به کارایی آنها انتظاراتی دارند. انتظارات مالکان (خصوصی یا عمومی) زمین‌های ورزشی به تقاضا و نیاز کاربران و تماشاگران بستگی دارد، تصمی مگیری برای مدیریت، پشتیبانی و میزان سرمای هگذاری لازم برای برآورده کردن انتظارات، همگی توسط مالک اتخاذم یشوند. کاربران همان بازیکنانی هستند که انتظار سطحی امن و قابل بازی کردن را دارند. تماشاگران انتظار یک زمین زیبا را دارند که فعالیت‌های ورزشی بتواند در آن انجام شود. خصوصیاتی که کارایی زمین‌های ورزشی با آن‌ها سنجیده می‌شود عبارتند از: ایمنی، قابلیت بازی و تمرین، زیبایی و دوام. کلمات کلیدی: زمین‌های ورزشی، ابعاد زمین‌های ورزشی، اندازه زمین‌های ورزشی، استاندارد ابعاد زمین‌های ورزشی، برچسب‌ها: زمین‌های ورزشی، ابعاد زمین‌های ورزشی، اندازه زمین‌های ورزشی، استاندارد ابعاد زمین‌های ورزشی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری