اصول طراحی صفحات درباره ما و تماس با ما

اصول طراحی صفحات درباره ما و تماس با ما

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : احمد سلگی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

اصول طراحی صفحات درباره ما و تماس با ما کتاب "اصول طراحی صفحات درباره ما و تماس با ما در سایت" نوشته احمد سلگی به مباحثی می‌پردازد که خواننده با به کار بستن آن‌ها در وبسایت خود و بهینه سازی صفحات درباره ما و تماس با ما در اعتماد سازی کاریران وبسایت قدمی مهم برداشته و فروشش نیز افزایش می‌یابد. در این کتاب الکترونیک سعی داریم به نکاتی که در طراحی صفحه درباره ما و تماس با ما کاربرد دارد بپردازیم. در درون سایت‌ها، اکثراً صفحه درباره ما و تماس با ما کامل و حرفه‌‌ای طراحی نمی‌شود. با توجه به این موضوع، تصمیم گرفته شد مطالبی در این رابطه یعنی طراحی صفحه درباره ما نوشته شود و در قالب ایبوکی تقدیم به شما گردد. کلمات کلیدی: طراحی سایت، اصول طراحی و صفحه آرایی، نحوه طراحی سایت، صفحه تماس با ما، صفحه درباره ی ما، آموزش طراحی سایت، اصول طراحی سایت، برچسب‌ها: طراحی سایت، اصول طراحی و صفحه آرایی، نحوه طراحی سایت، صفحه تماس با ما، صفحه درباره ی ما، آموزش طراحی سایت، اصول طراحی سایت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری