مرجع معرفی وسایل طراحی چهره

مرجع معرفی وسایل طراحی چهره

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : صابر طهانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

مرجع معرفی وسایل طراحی چهره کتاب مرجع معرفی وسایل طراحی چهره توسط صابر طهانی و ملیحه ناروئی نوشته شده است. یکی از عوامل بازدارنده در هنگام شروع آموزش طراحی چهره و نقاشی، پس از ایجاد انگیزنده، نداشتن اطلاع از وسایل و لوازم مورد نیاز در طراحی و نقاشی است. به همین علت تعدادی از علاقه‌مندان به هنر طراحی و نقاشی بدلیل استفاده از وسایل نامناسب انگیزه خود را از دست می‌دهند و دلسرد می‌ شوند. گروه طراحی روشن بدلیل این فقدان در ایران که معمولا وسایل طراحی چهره به راحتی در دسترس نیست و اطلاعاتی که درباره وسایل طراحی چهره است مربوط به خارج از ایران می‌باشد، اقدام به نگارش این کتاب مرجع کرده است. این کتاب بخشی از بسته 0 تا 100 طراحی چهره گروه طراحی روشن است. سرفصل‌های موجود در این کتاب: انواع وسایل چهره وسایل پایه و ابتدایی طراحی چهره وسایل مکمل در طراحی چهره چیست؟ حرفه ای‌ها از چه وسایل دیگری استفاده میکنند؟ در هنگام خرید وسایل طراحی چهره به چه نکاتی توجه کنید؟ چگونه مقرون به صرفه طراحی کنید؟ کلمات کلیدی: نقاشی، طراحی چهره، معرفی وسایل طراحی چهره، آموزش طراحی چهره، وسایل طراحی چهره، برچسب‌ها: نقاشی، طراحی چهره، معرفی وسایل طراحی چهره، آموزش طراحی چهره، وسایل طراحی چهره
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری