آگاتا کریستی - بانوی رازها

آگاتا کریستی - بانوی رازها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جان اسکات
  • مترجم : دانیال غلامرضائی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

آگاتا کریستی - بانوی رازها کتاب آگاتا کریستی - بانوی رازها اثر جان اسکات روایت زندگی یکی از معروف‌ترین نویسندگان جهان است. رمان‌های جنائی آگاتا کریستی در سرتاسر جهان شهرت دارند. او بیش از هفتاد جلد کتاب نوشت که تا به امروز بیش از میلیون‌ها جلد از آن‌ها به فروش رسیده است. هم‌چنین سریال‌های تلویزونی و نمایش‌های تئاتر بسیاری بر اساس داستان‌های او تهیه و اجرا شده‌اند. کارآگاهان داستان‌هایش آقای هرکول پوآرو و خانم مارپل نیز به اندازه خودش شهرت دارند، مردی بلژیکی ریز نقش و دوست داشتنی و تمیز با سبیل‌های مشکی مرتب و پیرزنی مادربزرگ گونه با گوش‌ها و چشم‌ها و حافظه‌ای اعجاب انگیز!! ولی این داستانی است از زندگی خود آگاتا کریستی، او چگونه انسانی بود؟ چقدر ما در باره زندگی واقعی او میدانیم؟ او ثروتمند و بسیار مشهور بود و در طول زندگی خود دو بار ازدواج کرد و از همه مهم تر هم‌چون داستان‌هایش یک راز بزرگ در زندگی او وجود داشت که تا به امروز هم‌چنان یک راز باقی مانده است! جان اسکات، مولف این کتاب از سری کتاب‌های انتشارات آکسفورد خود نیز تعداد قابل توجهی داستان‌های رازآلود جنائی را نوشته و به چاپ رسانده است. او در حال حاضر در برنمونس در سواحل جنوبی انگلستان کار و زندگی می‌کند. کلمات کلیدی: زندگینامه آگاتا کریستی، داستان زندگی آگاتا کریستی، رمان آگاتا کریستی، برچسب‌ها: زندگینامه آگاتا کریستی، داستان زندگی آگاتا کریستی، رمان آگاتا کریستی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری