مدیر شبکه 2

مدیر شبکه 2

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرشید باباجانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

مدیر شبکه 2 حدود دو سال پیش که نگارش اول کتاب مدیر شبکه توسط فرشید باباجانی منتشر شد، در آن به موضوعات مختلفی پرداخته شد که خوشبختانه این کتاب با استقبال بی‌نظیر شما عزیزان همراه بود و نویسنده را بر آن داشت که نسخه‌ی دوم آن را نیز منتشر کند؛ در نسخه‌ی دوم این کتاب به موضوعات زیر خواهیم پرداخت: ۱- نحوه‌ی انجام کابل کشی ساختمان، کار سوئیچ‌ها، پچ پنل‌ها و... ۲- آماده‌سازی اتاق سرور۔ ۳- نصب و راه‌اندازی ویندوز سرور ۲۰۱۶ به همراه سرویس‌های مهم آن. ۴- نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته. ۵- نصب و راه‌اندازی آنتی ویروس تحت شبکه‌ی ۳۲ Nod ۶- نصب و راه‌اندازی سرور مانیتورینگ Solar ۷- نصب و راه‌اندازی System Center ۸- نصب و راه‌اندازی نرم افزار امنیتی اGF. مدیر شبکه در یک سازمان می‌تواند به عنوان یک عنصر کلیدی در پیشبرد اهداف آن موثر باشد، در اهمیت آن باید گفت از آنجایی که یک مدیر کارآمد شبکه، سهم قابل توجهی در کیفیت و ارتقای کاریران ایفا می‌کند، لذا نویسنده راهکارهای صحیح مدیریت را در غالب یک کتاب برای شما به نگارش درآورده است تا دریچه‌های هر چند کوچک در موفقیت هر چه بیشتر شما در عرصه‌ی فناوری اطلاعات باشد. کلمات کلیدی: آموزش شبکه، امنیت شبکه، مدیریت شبکه، آموزش مقدماتی شبکه، آموزش عملی شبکه، آموزش network+ فارسی، کتاب شبکه، کتاب شبکه های کامپیوتری، دانلود کتاب شبکه های رایانه ای، کتاب آموزش شبکه های کامپیوتری، شبکه کردن، آموزش شبکه های رایانه ای، شبکه های کامپیوتری، برچسب‌ها: آموزش شبکه، امنیت شبکه، مدیریت شبکه، آموزش مقدماتی شبکه، آموزش عملی شبکه، آموزش network+ فارسی، کتاب شبکه، کتاب شبکه های کامپیوتری، دانلود کتاب شبکه های رایانه ای، کتاب آموزش شبکه های کامپیوتری، شبکه کردن، آموزش شبکه های رایانه ای، شبکه های کامپیوتری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری