از این دست‌ها و چند مواجهه

از این دست‌ها و چند مواجهه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی اسداللهی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

از این دست‌ها و چند مواجهه کتاب از این‌ دست‌ها و چند مواجهه به قلم علی اسداللهی به تحریر در آمده است. دست تقلایی است از رویارویی با موقعیتی عارض‌شده بر انسان. دست از شکل افتاده، دست بی‌شکل، دست بی‌گزند مانده و دستی محو شده، همان‌قدر که نشانه‌ی یک وضعیت می‌شوند، خود شمایلی از غیاب نیز هستند. غیابِ یک جهانِ دگرگون. در این مجموعه سعی کرده‌ام با احضار کردن دست‌ها در تصاویر به کلیتی منسجم از موقعیتی انسانی دست یابم. دست‌ها بازمانده‌ی مواجهه با تاریخی هستند که بر بدن‌ها رفته است. هر دست علاوه بر بدن گوشتیِ خویش، عضوی است از کلیتِ یک پیکره‌ی هیولایی. پیکره‌ی یک وضعیت، یک جهان: پیکره‌ی قدرت. دستان چیره و دستان مغلوب. دستان سرکوبگر و دستان سرکوب‌شده. دستان پیروز و دستان بازنده. دستان حاضر و دستان غایب. دستانِ مرکز و دستان حاشیه. دستان زندگی و دستان مرگ. دستانی که بستر رویاهای جهانی بهترند و دستانی که تجسد تباهی یک تاریخ‌اند. کلمات کلیدی: فلسفه زندگی، دست های مختلف، دست پینه بسته، دست های مختلف مردم، دست های گشوده، انواع دست، برچسب‌ها: فلسفه زندگی، دست های مختلف، دست پینه بسته، دست های مختلف مردم، دست های گشوده، انواع دست
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری