نگاهی کوتاه بر زندگی امام سوم شیعیان حسین بن علی (ع)

نگاهی کوتاه بر زندگی امام سوم شیعیان حسین بن علی (ع)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی رضایی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

نگاهی کوتاه بر زندگی امام سوم شیعیان حسین بن علی (ع) کتاب نگاهی کوتاه بر زندگی امام سوم شیعیان حسین بن علی (ع) به قلم مهدی رضایی به تحریر در امده است. یکی از راه‌های تقرب به خدا توجه به حضرت اباعبدالله‌الحسین است یعنی اولیاء الهی برای رسیدن به مقام فنا هم باید از چشمه جوشان معرفت امام سوم شیعیان بهره‌مند شوند تا در قرب الی الله به مقصودشان برسند لذا یکی از بهترین راه‌های قرب و لقاء الی الله گریه بر آن حضرت است. واقعه کربلا در جهان بی‌نظیر است که هر جانی را به‌سوی خود جذب کرده و به‌سوی الله رهنمون می‌سازد. همین که شما با روضه‌خوانی آینه‌ی قلبت را به‌سوی خورشید امامت می‌گردانید نور امام که نور الهی است در قلبت منعکس می‌شود و منور می‌شود و قلب نورانی، با بصیرت سیرو سلوک می‌نماید علاوه بر این‌که با تابش نور ولایت تاریکی‌های گناه تبدیل به نور می‌شود. چه بسا کسانی در جلسه شادی شرکت کنند و بعدازآن افسردگی یابند ولی انسانی که در عزاداری آن حضرت اشک می‌ریزد در خود یک صفای معنوی و یک نشاط روحانی می‌یابد. پس بر هر شیعه علی واجب است که شناخت کافی از احوالات امام سومش داشته باشد. این کتاب و جیزه ایست که نگاهی کوتاه و مفید بر زندگانی امام حسین علیه‌السلام دارد که در آن از معتبرترین روایات و احادیث ذکر گردید. باشد که این مختصر مقبول درگاه حضرت سیدالشهدا باشد. کلمات کلیدی: زندگینامه امام حسین، زندگی نامه امام حسین، واقعه کربلا، امام حسین (ع)، سخنان امام حسین، درباره امام حسین، برچسب‌ها: زندگینامه امام حسین، زندگی نامه امام حسین، واقعه کربلا، امام حسین (ع)، سخنان امام حسین، درباره امام حسین
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری