راهنمای فارسی سفر به ترکیه

راهنمای فارسی سفر به ترکیه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

راهنمای فارسی سفر به ترکیه کتاب راهنمای فارسی سفر به ترکیه اثری دیگر، از مجموعه کتاب‌های راهنمای گردشگری سفری است. کشور ترکیه تلفیقی از فرهنگ اروپایی و آسیایی دارد. در هر نقطه این کشور که سفر می‌کنید این تقابل درکنار سنت و مدرنیته به خوبی به چشم می‌خورد. اکثریت مردم ترکیه را نژاد ترک و کرد تشکیل می‌دهد و دین غالب آن‌ها اسلام می‌باشد. پس این کشور مقصد بسیار خوبی برای مسلمانان محسوب می‌شود. اگرچه بسیاری از اروپاییان به خصوص آلمان‌ها و روس‌ها که علاقه بسیار زیادی به گذراندن تعطیلات خود در تور استانبول ترکیه دارند. چرا که آب و هوای معتدل و ساحلی و ساعات آفتابی مناسبش برای این مردمان که به دنبال تجربه هوای گرم و آفتاب هستند یک آرزو محسوب می‌شود.   کلمات کلیدی: گردشگری، راهنمای سفر به ترکیه، اماکن دیدنی ترکیه، تاریخچه ترکیه، آب و هوای ترکیه، گردشگری ترکیه، سفر به استانبول، سفر به ترکیه، برچسب‌ها: گردشگری، راهنمای سفر به ترکیه، اماکن دیدنی ترکیه، تاریخچه ترکیه، آب و هوای ترکیه، گردشگری ترکیه، سفر به استانبول، سفر به ترکیه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری