منتخبی از برترین‌های عکاسی ایران

منتخبی از برترین‌های عکاسی ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

منتخبی از برترین‌های عکاسی ایران کتاب مجموعه منتخبی از برترین‌های عکاسی ایران در سال ۱۳۸۹ با عنوان "عکس سال ایران ۸۹" به شکل کتاب مجازی و در ۱۰۹ صفحه منتشر شده است. در این مجموعه ۲۸۲ عکاس ایرانی آثار خود را برای انتشار در این مجموعه به سایت عکس آنلاین ارسال کردند که نسبت به سال گذشته با رشد ۲٫۵ برابری شرکت‌کنندگان همراه بوده است. در میان شرکت کنندگان نام‌های آشنایی چون آلفرد یعقوب زاده، مهدی منعم، جواد منتظری، بهروز مهری، یلدا معیری، فرزانه خادمیان، مهدی قاسمی، علی آقا ربیع، حسین فاطمی، سجاد صفری و … نیز به چشم می‌خورد.   کلمات کلیدی: دیدنی های ایران، عکاسی در ایران، عکاسی در روز، عکاسی، عکاسی در شب، عکس ایران، عکس سال، مسابقه عکاسی، برترین عکاسان جهان، بهترین عکاس ایران، تصویر سال، برچسب‌ها: دیدنی های ایران، عکاسی در ایران، عکاسی در روز، عکاسی، عکاسی در شب، عکس ایران، عکس سال، مسابقه عکاسی، برترین عکاسان جهان، بهترین عکاس ایران، تصویر سال
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری