همجنس‌گرایی

همجنس‌گرایی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شروین وکیلی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

همجنس‌گرایی کتاب همجنس‌گرایی نوشته شروین وکیلی درباره‌ی ماهیت رفتار جنسی هم‌جنس‌خواهانه می‌باشد که در روزگار ما اهمیتی چشمگیر یافته و این تا حدودی به سیاسی شدن روزافزون این مفهوم باز می‌گردد. پرسش‌هایی کلیدی در این زمینه وجود دارند که گاه در چارچوب‌هایی نامعلوم و با روش‌شناسی‌هایی مشکوک پاسخ می‌یابند. پرسش‌هایی از این دست که همجنس‌گرایی رفتاری انتخابی، ارادی و موازی با دگر جنس‌خواهی است؟ یا آن که اختلالی زیست‌شناختی و نوعی بیماری به حساب می‌آید؟ باید آن را هم‌چون انتخابی آزاد نزد شهروندانی آزاد به رسمیت شمرد، یا مانند نوعی بیماری و اختلال به آن نگریست؟ اهمیت یافتن و برجسته شدنش در روزگار ما نتیجه‌ی پیشرفت و توسعه‌ی آزادی‌های مدنی است، و یا این که جریانی سیاسی و موجی عوامانه این رونق را پدید آورده است؟ و در نهایت این که خاستگاه ظهور این الگوی رفتاری و توزیعش در سایر جانوران و مبانی ژنتیکی، هورمونی و عصب‌شناسانه‌اش چیست. این پرسش‌ها در این کتاب از منظر جامعه‌شناسی زیستی و با رویکردی سیستمی و میان‌رشته‌ای پاسخ می‌گیرند و طی این روند بخش بزرگی از پیش‌داوری‌های نادرست و هم‌چنین شعارهای خردستیزانه که این رفتار را احاطه کرده، واسازی و نقد می‌گردند. کلمات کلیدی: تراجنسیتی، دوجنسیتی، جامعه‌شناسی زیستی، رفتار جنسی، دگرجنس خواهی، کتاب همجنس گرایی، دانلود کتاب همجنس‌گرایی، همجنس‌بازی، برچسب‌ها: تراجنسیتی، دوجنسیتی، جامعه‌شناسی زیستی، رفتار جنسی، دگرجنس خواهی، کتاب همجنس گرایی، دانلود کتاب همجنس‌گرایی، همجنس‌بازی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری