جامعه شناسی ارتباطات

جامعه شناسی ارتباطات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین شیران
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

جامعه شناسی ارتباطات کتاب جامعه شناسی ارتباطات نوشته حسین شیران، بازنویسی شده چند نوشتار از نگارنده است که به همین عنوان در جامعه شناسی شرقی منتشر شده است. در این اثر پدیده تبلیغات از نظر اساس و اصول مورد بحث واقع شده است. حسین شیران در این مجموعه نوشتارها تلاش داشته است تا ظهور دوباره نظر ویلفردو پارتو اندیشمند ایتالیایی را در خصوص تبلیغات که بیشتر با چشم انداز سیاسی ارائه شده بود و بنحو احسن خود را در قالب نازیسم هیتلر و فاشیسم موسولینی نشان داد این بار در دنیای تجارت و اقتصاد نشان دهد. در ادامه این بحث تبلیغات منتشره از صدا و سیما نیز بطور مستند مورد بحث و بررسی انتقادی قرار گرفته است. کلمات کلیدی: جامعه شناسی ارتباطات، کتاب جامعه شناسی ارتباطات، جامعه شناسی شرقی، جامعه شناسی ارتباطات Sociology of Communication، نقدی بر تبلیغات صدا و سیما، برچسب‌ها: جامعه شناسی ارتباطات، کتاب جامعه شناسی ارتباطات، جامعه شناسی شرقی، جامعه شناسی ارتباطات Sociology of Communication، نقدی بر تبلیغات صدا و سیما
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری