لقمه کردن فیل: ۱۰۱ نکته برای انجام دادن کارهای روزانه

لقمه کردن فیل: ۱۰۱ نکته برای انجام دادن کارهای روزانه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی اکبر قزوینی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

لقمه کردن فیل: ۱۰۱ نکته برای انجام دادن کارهای روزانه کتاب لقمه کردن فیل، نوشته علی اکبر قزوینی، به آموزش نکته‌های آموزنده بسیار ساده در زمینه مهارت و رشد شخصی می‌پردازد که بدون آن، دستیابی به هر موفقیتی در زندگی اگر نه ناممکن، بسیار دشوار و زمان‌بر خواهد بود. ﺩﺭ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﺨﺴﺖ ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﻧﺎﻡ ﮐﺘﺎﺏ ﺑﺮﺍﯾﺘﺎﻥ ﻧﺎﻣﺄﻧﻮﺱ ﺑﺎﺷﺪ، ﺍﻣﺎ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻫﺪﻑﻫﺎﯼ ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻧﺎﻣ‌‌‌‌ﮕﺬﺍﺭﯼ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﺄﮐﯿﺪ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺰﺭﮒ ﻭ ﻧﺎﻣﻤﮑﻦ، ﺭﺍ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﮔﺎﻡ ﺑﻪ ﮔﺎﻡ ﺑﻪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺭﺳﺎﻧﺪ. نکاتِ کاملاً ساده و در عین حال کاربردی و اثربخش این کتاب را وقتی در عمل و هر روز به کار بگیرید، از اینکه کار‌هایتان چقدر روان و عالی پیش خواهد رفت شگفت‌زده خواهید شد! با خواندن و اجرای نکات این کتاب، احساس عزت نفس شما هم افزایش خواهد یافت و رضایت شما از زندگیتان بسیار بالا‌تر خواهد رفت و تاثیرات مثبت زیادی در زندگی شما ایجاد می‌کند. در کتاب لقمه کردن فیل شما با ۱۰۱ مهارت آشنا می‌شوید و ابزارهای انجام آن را برای شما معرفی می‌کند، مهارت‌های معرفی شده در زمینه‌های مختلف می‌باشد اما همان‌طور نویسنده محترم کتاب نیز متذکر شده است بیشتر در باب فعالیت‌های اینترنتی است اما با همهٔ این تفاسیر کاربرد عام نیز دارد. همهٔ ۱۰۱ لقمه معرفی شده بسیار ساده است و همواره نکاتی است که در زندگی انسان‌های مختلف امروزی وجود دارد و راه کارهایی برای تقویت و بهتر شدن آن ارائه می‌شود. آموزش و مهارت‌ها برای هر لقمه همواره شامل چند بند ساده است که به توضیح آن لقمه می‌پردازد. به طور کلی این کتاب، لقمه کردن فیل را به شما می‌آموزد. کلمات کلیدی: برنامه ریزی زندگی، ابزارهای کارافرینی، دانلود رایگان کتاب لقمه کردن فیل، مهارت های شخصی، موفقیت در زندگی، افزایش اعتماد به نفس، مهارت های زندگی، تغییر زندگی، انجام دادن کارهای روزانه، کارآفرینان اینترنتی، برچسب‌ها: برنامه ریزی زندگی، ابزارهای کارافرینی، دانلود رایگان کتاب لقمه کردن فیل، مهارت های شخصی، موفقیت در زندگی، افزایش اعتماد به نفس، مهارت های زندگی، تغییر زندگی، انجام دادن کارهای روزانه، کارآفرینان اینترنتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری