دزدان سرزمین یا سرزمین دزدان

دزدان سرزمین یا سرزمین دزدان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین شیران
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

دزدان سرزمین یا سرزمین دزدان در کتاب دزدان سرزمین یا سرزمین دزدان نوشته حسین شیران نابسامانی‌های اقتصادی اواخر دوران قاجار بیان شده است. در قسمتی از کتاب می‌خوانیم: از قرار معلوم مستشار به ایران می‌آید و به هر ترتیب مدتی در ایران مشغول به کار می‌شود و یا به عبارت بهتر، آب در هاون می‌کوبد و بعد که ملول و ملوم به کشور خود باز می‌گردد و در پاسخ به خبرنگاری که اوضاع ایران و ماموریت‌اش در آن می‌پرسد با لحنی شکوه آمیز می‌گوید: مملکتی که ده میلیون دزد داشته باشد چگونه خواهد اصلاح شود! کلمات کلیدی: جامعه شناسی، جامعه شناسی قاجار، مقاله جامعه شناسی، کتاب جامعه شناسی، کتاب جامعه شناسی شرقی، بهترین کتاب های جامعه شناسی، برچسب‌ها: جامعه شناسی، جامعه شناسی قاجار، مقاله جامعه شناسی، کتاب جامعه شناسی، کتاب جامعه شناسی شرقی، بهترین کتاب های جامعه شناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری