آموزش لینک بیلدینگ

آموزش لینک بیلدینگ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • مترجم : محسن سالار رضایی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

آموزش لینک بیلدینگ وب شامل میلیارد‌ها لینک است که سایت‌ها و صفحات مختلف را به همدیگر پیوند داده‌اند. لینک‌ها در وب همه‌جا هستند، از وبلاگ‌ها و سایت‌ها گرفته تا شبکه‌های اجتماعی و ایمیل‌ها. لینک‌هایی که به یک صفحه داده شده‌اند، و چگونگی و ارتباط آن‌ها یکی از مهم‌ترین عوامل سئو و رتبه بندی موتورهای جستجو است. بازاریابان و سئوکار‌ها بایستی لینک‌ها را به خوبی بشناسند تا بتوانند از قدرت لینک بیلدینگ به خوبی استفاده کنند. کتاب آموزش لینک بیلدینگ منبع کامل و جامعی است که به شما کمک می‌کند تا با خیالی راحت از لینک بیلدینگ برای بهبود رتبه سایت خود در گوگل و دیگر موتورهای جستجو استفاده کنید. در این کتاب شما با لینک بیلدینگ و تاثیری که می‌تواند در کنار دیگر فاکتورهای مهم برای سئوی سایتتان داشته باشد، آشنا می‌شوید. لینک‌های خوب و لینک‌های بد را می‌شناسید و پس از آشنایی با تاکتیک‌ها و روش‌های لینک بیلدینگ، ‌خواهید توانست کمپین لینک بیلدینگ موفقی را از صفر تا ۱۰۰ راه اندازی کنید. برای افزایش بازدهی لینک بیلدینگ در این کتاب معیارهای لینک بیلدینگ را می‌آموزید. هم‌چنین استراتژی‌های لینک بیلدینگ در فصل مجزایی از کتاب آموزش لینک بیلدینگ، به صورت کامل توضیح داده شده است. در فصل پایانی این کتاب الکترونیک نکات و ترفندهای پیشرفته بک لینک سازی ذکر شده است. کلمات کلیدی: بک لینک، آموزش طراحی سایت، لینک بیلدینگ، ساخت لینک، لینک سازی، آموزش استفاده از بک لینک، آموزش لینک سازی، آموزش بهینه سازی وب، seo، برچسب‌ها: بک لینک، آموزش طراحی سایت، لینک بیلدینگ، ساخت لینک، لینک سازی، آموزش استفاده از بک لینک، آموزش لینک سازی، آموزش بهینه سازی وب، seo
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری