بازاریابی محتوا و اهمیت آن برای وبلاگ نویسان

بازاریابی محتوا و اهمیت آن برای وبلاگ نویسان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

بازاریابی محتوا و اهمیت آن برای وبلاگ نویسان بازاریابی محتوا یکی از روش‌های نوین بازاریابی اینترنتی است که در دهه اخیر بسیار محبوب شده است. محتوای با ارزش، کلید موفقیت و پیشرفت سازمان در عصر دیجیتال است و روشی است که بسیاری از برندهای مطرح و قدیمی بازار مانند کوکاکو به آن اهتمام ویژه‌ای دارند. هدف اصلی بازاریابی محتوایی آموزش و ارتقای آگاهی عمومی است؛ بنابراین محتوا، سنگ بنای بازاریابی در این دوران خواهد بود. تولید متون روان، عنصری کلیدی در ایجاد آگاهی از یک برند به حساب می‌آیند و به شناخته شدن و شناساندن بیشتر کمک می‌کنند. در این کتاب خواهید آموخت که چطور در نوشته‌های خود لحن مثبت داشته باشیم راهکارهایی براى دریافت نتایج بهتر از مقالات وبلاگ نقاط مشترک روزنامه نگار‌ها و بازاریابی محتوا اشتباهات رایج در بازاریابی محتوا کلمات کلیدی: آموزش بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، Content marketing، کتاب بازاریابی محتوا، آموزش بازاریابی محتوا، بازاریابی محتوا و اهمیت آن برای وبلاگ نویسان، بازاریابی محتوا، کتاب بازاریابی محتوا، کتاب آموزش بازاریابی محتوا، برچسب‌ها: آموزش بازاریابی، بازاریابی اینترنتی، Content marketing، کتاب بازاریابی محتوا، آموزش بازاریابی محتوا، بازاریابی محتوا و اهمیت آن برای وبلاگ نویسان، بازاریابی محتوا، کتاب بازاریابی محتوا، کتاب آموزش بازاریابی محتوا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری