آموزش امنیت وب سایت

آموزش امنیت وب سایت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید سعید حسینی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

آموزش امنیت وب سایت امروز هیچ تجارتی را نمی توان بدون داشتن یک وب سایت جهت معرفی خود و محصولات عرضه شده در نظر گرفت. وب سایت های مختلف که به عرضه ی خود در تمامی بخش ها مشغول به فعالیت هستند روز به روز افزایش پیدا می کند. با تمامی پیشرفت های امروزی، تعداد زیادی از افرادی که دارای وب سایت هستند، دانش کمی در خصوص طراحی و ایجاد وب دارند و از نظر دانش امنیت هم در جایگاه پایین قرار گرفته اند. لذا داشتن یک وب سایت ما را مجبور خواهد کرد که به دنیای امنیت پای بگذاریم. کتاب حاضر به این موضوع می پردازد که با یادگیری تنظیمات فایل htaccess که یکی از مهمترین فایل های موجود در یک وب سایت است را بتوانید به امنیت دارایی های الکترونیکی خود کمک کنید. کلمات کلیدی: امنیت وب سایت pdf، امنیت وب سایت چیست، مقاله امنیت در وب، دانلود کتاب امنیت وب، برچسب‌ها: امنیت وب سایت pdf، امنیت وب سایت چیست، مقاله امنیت در وب، دانلود کتاب امنیت وب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری