کتاب الکترونیکی رایگان «دانشگاه در خانه شما»

کتاب الکترونیکی رایگان «دانشگاه در خانه شما»

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ماهنامه شبکه
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

کتاب الکترونیکی رایگان «دانشگاه در خانه شما» در این کتاب الکترونیکی بیش از ۵۷ مرکز آموزش از راه دور و آنلاین، سایت و دوره آموزش مجازی در زمینه‌های مختلف معرفی شده است. در یک دهه اخیر، دانشگاه‌های فیزیکی جای خود را به دانشگاه‌های مجازی دادند. بسیاری از دوره‌های آموزشی و مهارت‌های مبتنی بر فناوری روی سایت‌ها و منابع آنلاین آموزشی عرضه می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند بدون اینکه هزینه‌ای پرداخت کنند یا بخواهند از خانه خود خارج شوند، آموزش ببینند. در کتاب الکترونیکی پیش‌رو، سعی شده است ۵۷ مرکز و سایت آموزشی رایگان در حوزه‌های مختلف برنامه‌نویسی، طراحی سایت، آموزش کدنویسی کودکان، دروس دانشگاهی و آکادمیک و غیره معرفی شود. فهرست مطالب کتاب الکترونیکی «دانشگاه در خانه شما»: ۱۴ جایی که می‌توانید رایگان و آنلاین تحصیل کنید ۹ سایت برای آموزش‌های کاربردی آنلاین راه دور ۱۰ سایت رایگان آموزش کدنویسی و برنامه‌نویسی کودکان ۹ منبع آنلاین و رایگان آموزش برنامه‌نویسی ۱۵ وب‌سایت برتر آموزش رایگان طراحی و توسعه وب   کلمات کلیدی: تحصیل در خانه، آموزش از طریق اینترنت، آموزش رایگان طراحی و توسعه وب، آموزش برنامه نویسیآموزش کامپیوتر، برچسب‌ها: تحصیل در خانه، آموزش از طریق اینترنت، آموزش رایگان طراحی و توسعه وب، آموزش برنامه نویسیآموزش کامپیوتر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری