شهدای تحریم

شهدای تحریم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی امین جعفری
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

شهدای تحریم کتاب شهدای تحریم به نحوه شهادت و زندگینامه تعدادی از خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی و جان برکفان هوانیروز اشاره می کند. به علت پیچیدگی زیاد صنعت هوایی و کمبود دانش فنی ساخت و تولید انواع هواپیما و بالگرد در ایران و وجود تحریم های گستردهٔ صنعت هوایی که امکان خرید قطعات و نوسازی هواپیما و بالگرد را دشوار کرده است؛ آمار سوانح هوایی ایران نسبت به کشورهای دیگر بیشتر شده است. گرچه این تحریم ها همواره گریبانگیر صنعت هوایی کشور بوده است؛ اما با توجه به پشتکار فراوان پرسنل «نگهداری و تعمیرات» که از زمینگیر شدن هواپیماها و بالگردها جلوگیری می کنند و همچنین مهارت خلبان های ایرانی در کنترل و فرود هواپیماهای دارای نقص فنی، مرگبار بودن این سوانح کاهش یافته است. این کتاب به نحوهٔ شهادت و زندگینامهٔ تعدادی از خلبانان تیز پرواز نیروی هوایی و جان بر کفان هوانی روز اشاره می کند که به علت تحریم های گستردهٔ صنعت هوایی، با تقدیم جان خود، متحمل بیشترین آسیب ها شدند؛ ولی کمتر در موردشان سخنی به میان آمده است. کلمات کلیدی: تحریم های ایران، شهدای خلبان، خلبانان نیروی هوایی، برچسب‌ها: تحریم های ایران، شهدای خلبان، خلبانان نیروی هوایی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری