کاربردهایی از نهان نگاری (استیگانوگرافی)

کاربردهایی از نهان نگاری (استیگانوگرافی)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حدیث ملکی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

کاربردهایی از نهان نگاری (استیگانوگرافی) نویسندگان: حدیث ملکی، زینب فرهودی کاربردهایی از پوشیده نویسی Steganography’s Applications پوشیده نویسی عبارت است از قرار دادن یک پیام به طور پنهانی در بین یک پیام دیگر. به عنوان مثال فرض کنید: شما نام های که به ظاهر یک نامه ی احوالپرسی ساده است به دوستتان میفرستید اما به طور پنهانی در آن پیامی ضروری را قرار میدهید. پوشیده نویسی دیجیتال بحث این مقاله را تشکیل میدهد که خود شاخه های گوناگونی دارد از جمله fingerprinting obfuscation و watermarking کاربردهای پوشیده نویسی بسیار زیاد است که چهار مورد پیشنهادی ما که شرح کامل آن آورده خواهد شد، عبارتند از: کاهش سرقت فیلم های در حال اکران، کتابخانه های دیجیتال، پایگاه داده ی امن و جلوگیری از جعل اسناد. کلمات کلیدی: پوشیده نگاری، نهان سازی داده ها، امنیت داده، امنیت شبکه، رمزنگاری، الگوریتم های امنیت شبکه، پنهان نگاری اطلاعات، روش های پنهان نگاری، پنهان نگاری در تصویر، برچسب‌ها: پوشیده نگاری، نهان سازی داده ها، امنیت داده، امنیت شبکه، رمزنگاری، الگوریتم های امنیت شبکه، پنهان نگاری اطلاعات، روش های پنهان نگاری، پنهان نگاری در تصویر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری