الکترونیکی چند وظیفه‌گی ممنوع

الکترونیکی چند وظیفه‌گی ممنوع

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ماهنامه شبکه
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

الکترونیکی چند وظیفه‌گی ممنوع «چرا نباید چند کار را با هم انجام داد؟» این کتاب الکترونیکی می‌خواهد به این سوال جواب‌های علمی بدهد. باور عمومی می‌گوید چندوظیفه‌گی و توانایی انجام دادن چند کار با یکدیگر یک صفت عالی و مزیت خوب و برگ برنده برای هر مدیر یا کارمندی است. بسیاری از مدیران، در بدو ورود و استخدام نیروهای انسانی، توجه می‌کنند نیروی جدید توانایی انجام همزمان چندین کار را داشته باشد تا به بهره‌وری بیشتری برسند. اما آزمایش‌های علمی و تحقیقات میدانی چیز دیگری می‌گویند و به شدت چندوظیفه‌گی را نهی می‌کنند؛ چون برعکس تصور عمومی؛ کشنده بهره‌وری است. اما چرا؟  فهرست مطالب کتاب الکترونیکی «چند وظیفه‌گی ممنوع» ۱۲ عادتی که قاتل بهره‌وری هستند چرا افراد باهوش از چندوظیفه‌گی اجتناب می‌کنند؟ چرا نباید چند کار را با هم انجام داد؟ چرا چندوظیفه‌گی برای مغز ما ضرر دارد؟ کلمات کلیدی: چند وظیفگی انسان، انجام چند کار همزمان، برچسب‌ها: چند وظیفگی انسان، انجام چند کار همزمان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری