45 ترفند مرورگرها

45 ترفند مرورگرها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ماهنامه شبکه
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

45 ترفند مرورگرها مرورگرهای وب نرم‌افزارهای همگانی هستند که روزانه ده‌ها بار اجرا و مورد استفاده قرار می‌گیرند. ظاهر این برنامه‌ها ساده و استفاده ازشان خیلی راحت و بدون پیچیدگی خاصی است اما در درون‌شان انبوهی از رمز و راز نهفته است و به‌کارگیری ترفندهای مختلفی می‌تواند بر جذابیت‌شان اضافه کند. روی اینترنت صدها و شاید هزاران ترفند برای مرورگرهای وب کروم، فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر یافت می‌شود اما ما در این کتاب الکترونیکی رایگان سعی کردیم ۴۵ ترفند برتر و کاربردی را انتخاب و برای شما جمع‌آوری و آموزش دهیم. حتا اگر یک کاربر حرفه‌ای باشید و با برخی از این ترفندها آشنایی دارید؛ باز هم مطمئن باشید چند نکته و مورد هست که نمی‌دانید و برای‌تان آموزنده است.  فهرست مطالب کتاب الکترونیکی ۴۵ ترفند مرورگرها: ترفندهای کروم ترفندهای اینترنت اکسپلورر ترفندهای فایرفاکس ترفندهای مرورگر کروم ویژه اندروید ترفندهای مرورگر سافاری ویژه آیفون کلمات کلیدی: آموزش مرورگر گوگل، مرورگر های وب، ترفندهای گوگل کروم، ترفندهای فایرفاکس، ترفندهای مرورگر سافاری، برچسب‌ها: آموزش مرورگر گوگل، مرورگر های وب، ترفندهای گوگل کروم، ترفندهای فایرفاکس، ترفندهای مرورگر سافاری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری