فرزندآوری در سبک زندگی اسلامی

فرزندآوری در سبک زندگی اسلامی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مسلم شوبکلائی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

فرزندآوری در سبک زندگی اسلامی دیوار کاهگلی کوچه منفذی برای گریز ندارد و تاریکیِ وهم‌آلود آن ترسی ژرف را تا ناخودآگاهم می‌کشانَد. صدای جیغ زنی هوای شرجی شب را می‌شکافد و پیش می‌آید. دلم می‌خواهد جیغ بکشم در امتداد همان صدا و امواجش را بفرستم سمت کوچۀ پشتی، به اندرونی خانۀ مش‌حبیب، تا کنار بستر زنش که در حال زاییدن است. قرار است پنجمین فرزند مش‌حبیب به زودی سر برآورد. اما او ذوق چندانی ندارد. فرزند پنجم هم دختر است. آن سه دختر را که پس انداخت، مش‌حبیب تهدید کرد: اگر چهارمی دختر باشد، می‌اندازدش در دل بیابان پیش گرگ‌‍‌ها. از قضا پسر بود، پسری افلیج. دختر بودن خود موهبتی است؛ از پسر افلیج بودن که بهتر است! اما من[!] این وقتِ شب ویلان کوچه‌ شده‌ام تا نویدِ زاییده شدن فرزندم را بشنوم. قرار است نوزاد دختر را در قنداق به من بسپارند؛ چند سالی است ازدواج کرده‌ام، اما فرزندی ندارم. کلمات کلیدی: ازدواج، راهنمای ازدواج، انتخاب همسر، راهنمای تشکیل خانواده، تکثیر نسل، فرزندآوری، برچسب‌ها: ازدواج، راهنمای ازدواج، انتخاب همسر، راهنمای تشکیل خانواده، تکثیر نسل، فرزندآوری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری