همسرداری و همسرگرایی

همسرداری و همسرگرایی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سعادتملوک تابش هروی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

همسرداری و همسرگرایی کتاب همسرداری و همسرگرایی پیرامون مسئله مهم ازدواج، اما نه از آن دست که اهل تن بدان پرداخته اند. درواقع سخنی است که دیده به دل دوخته و هرچه را جان جانان جوی طلبکار بوده و در پی اکمال دلنوازش برآمده، به تغییر نشسته است. البته این نه بدان معناست که گزارشی است «ایده آلیستی و برهان گریز» و رها از همۀ گونه های برهانی! بلکه گزارشی است مجهز به براهینی که مایه های تجارب عینی و اشراق روحانیتش، خرد را شاداب و مبتهج و شکوفا می سازند، چرا که زمینه های مورد نظر این کتاب، گاهی اندکی از تجربه های ابتدائی حسی و گوشه ای از تجربه های عقلانی، خود را فراتر کشیده و اگر براهینی را بر می تابند، از جنس مقولات کلامی و مفاهیم مردۀ صوری محض که بیشترشان ساخته و پرداخته ذهن بوده و خود، به گونه ای از حجاب بدل می شوند نبوده، بلکه از نوعی وجود و هستی ناب بالنده و شاداب برخوردار می باشند. کلمات کلیدی: همسرداری، ازدواج، اهمیت ازدواج، برچسب‌ها: همسرداری، ازدواج، اهمیت ازدواج
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری