عوامل تحکیم بنیان خانواده

عوامل تحکیم بنیان خانواده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مصطفی کیانفرد
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

عوامل تحکیم بنیان خانواده عوامل تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از فروپاشی این نظام  پژوهش حاضر با هدف ارائه الگوی بومی موثر و مبتنی بر فرهنگ ایران، برای تحکیم بنیان خانواده های امروزی و داشتن جوانانی شاد، سالم و مولّد انجام شد. روش:یک دانش آموز پسر از دبیرستان نیمه متمرکز پسرانه شاهد یاسوج با مطالعه کتب نویسندگان برجسته مطالبی تحت عنوان عوامل تحکیم خانواده های امروزی و نقش آنها در پیشگیری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه، جمع آوری کرد. یافته ها: مطالعات نشان داد که رفتار والدین با یک دیگر و چگونگی رابطه فرزندان و والدین با هم میتواند در استحکام بنیان خانواده و شکل گیری شخصیت فرزندان تاثیر مستقیم داشته باشد. کلمات کلیدی: بنیان خانواده، دانلود کتاب خانواده، خانواده، فرزندان، وظایف مشترک زن و مرد، تعریف خانواده، برچسب‌ها: بنیان خانواده، دانلود کتاب خانواده، خانواده، فرزندان، وظایف مشترک زن و مرد، تعریف خانواده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری