معرفی سیستم عامل دبیان گنو / لینوکس

معرفی سیستم عامل دبیان گنو / لینوکس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مصطفی مرادیان
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

معرفی معرفی سیستم عامل دبیان گنو / لینوکس لینوکس سیستم‌عاملی شبه یونیکسی است که بخش عمدهٔ آن سازگار با استاندارد پازیکس است. از دید فنی لینوکس تنها نامی است برای هستهٔ سیستم‌عامل و نه کل آن. هسته‌ای که نخستین بار در سال ۱۹۹۱ میلادی توسط لینوس توروالدز منتشر شد. اما به طور معمول این نام اطلاق می‌شود به سیستم‌عامل‌هایی که از هم‌نهش (composition) لینوکس (به عنوان هسته سیستم‌عامل) با نرم‌افزارهای آزاد و متن‌باز بدست می‌آیند. درحالیکه بنیاد نرم‌افزار آزاد سیستم‌عامل حاصل از این هم‌نهش را «گنو/لینوکس» می‌نامد اما همان‌طور که گفته شد به طور معمول آنرا لینوکس می‌خوانند. این دوگانگی در نام نهادن منجر به بحث نامگذاری گنو/لینوکس شده‌است. کلمات کلیدی: سیستم عامل لینوکس، لینوکس، دبیان، آموزش نصب لینوکس، مراحل نصب دبیان، سیستم عامل گنو، سیستم عامل دبیان، برچسب‌ها: سیستم عامل لینوکس، لینوکس، دبیان، آموزش نصب لینوکس، مراحل نصب دبیان، سیستم عامل گنو، سیستم عامل دبیان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری