7 راز دلبسته کردن شوهر

7 راز دلبسته کردن شوهر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مرضیه فاطمی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

7 راز دلبسته کردن شوهر خیلی از زوجین از پس گذشته ای متفاوت عبور کرده و به هم رسیده اند، تربی تها و الگوهای متفاوتی داشت هاند و از این رو وقتی ازدواج م یکنند تازه متوجه می شوند که چقدر برای شروع زندگی نامهیا بوده اند. در این کتاب به 7 اصل کلی که هر زنی در رابطه با شوهرش باید بداند و به کار بندد اشاره شده است. این کتاب در یک دسته بندی ساده و اصولی و در قالب هفت اصل به زن میگوید که چگونه نه تنها رابطه با شوهر بلکه رابطه با خودش را ترمیم کند و زندگی زناشویی خوبی برای خود و همسرش بسازد. کلمات کلیدی: روانشناسی ازدواج، ازدواج، راهنمای ازدواج، روش های وابسته کردن شوهر، وابسته کردن مرد به خود، عاشق کردن پسران مغرور، آموزش عاشق کردن پسر، راه های جذب شوهر، عاشق کردن مردان، برچسب‌ها: روانشناسی ازدواج، ازدواج، راهنمای ازدواج، روش های وابسته کردن شوهر، وابسته کردن مرد به خود، عاشق کردن پسران مغرور، آموزش عاشق کردن پسر، راه های جذب شوهر، عاشق کردن مردان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری