مرجع کاربردی مجازی سازی دسکتاپ با VMware Horizon View 6.2

مرجع کاربردی مجازی سازی دسکتاپ با VMware Horizon View 6.2

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حامد خانمحمدی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مرجع کاربردی مجازی سازی دسکتاپ با VMware Horizon View 6.2 مرجع کاربردی مجازی سازی دسکتاپ VMware Horizon View 6.2 - ویرایش 0.6 امروزه گسترش شبکه ها و محاسبات رایانه ای و نیاز به استفاده از آن جز لاینفک یک فعالیت اعم از تجاری و غیر تجاری به شمار می آید، به این معنی که شرکت ها و موسسات گوناگون ناگزیر به استفاده از این تکنولوژی جهت تسریع فرآیند دستیابی به اهداف تعیین شده سازمانی خود می باشند. سازمان ها می بایست شرایطی را فراهم نمایند تا بتوانند بیشترین تطبیق را با تغییرات محیط رقابتی داشته باشند. امروزه یکی از چالش های سازمان های بزرگ، رشد جزیره ای سرویس های مختلف سازمان، خرابی شبکه، مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری و مبحث امنیت است که منجر به فلج شدن کلیه فعالیت های سازمان می گردد. در نظر بگیرید مدیر شبکه سازمان بزرگی هستید که دارای صدها و یا هزاران کارمند اداری می باشد و هر کدام نیازمند دسترسی به سیستم عامل و برنامه های مورد نیازشان می باشند. نصب و راه اندازی این تعداد سیستم عامل و برنامه، کاری بس زمانگیر و پر هزینه می باشد. از طرفی تا به حال فکر کردید پشتیبانی، توسعه و رفع اشکال این تعداد سیستم به چند نفر ساعت نیرو و چه مقدار هزینه دستمزد نیروی فنی نیازمند است؟ به طور مسلم استفاده از روش های سنتی شبکه در پیاده سازی، پشتیبانی و توسعه چنین شبکه ای موجب هدر رفت منابع سخت افزاری و نرم افزاری شده و هزینه هنگفتی را روی دست سازمان می گذارد. همچنین قادر به پاسخگویی به تمام نیازهای سازمان نمی باشد زیرا برخی کارمندان ثابت هستند و برخی دیگر پروژه ای یا متحرک که دایم در ماموریت میباشند. کلمات کلیدی: آموزش نرم افزار vmware، VMware Horizon View 6.2، آموزش نصب چند نرم افزار بر روی سیستم، روش نصب هم زمان چند سیستم عامل، داشتن هم زمان چند سیستم عامل، نرم افزار vmware، برچسب‌ها: آموزش نرم افزار vmware، VMware Horizon View 6.2، آموزش نصب چند نرم افزار بر روی سیستم، روش نصب هم زمان چند سیستم عامل، داشتن هم زمان چند سیستم عامل، نرم افزار vmware
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری