آموزش نرم افزار CorelDRAW (مقدماتی و پیشرفته)

آموزش نرم افزار CorelDRAW (مقدماتی و پیشرفته)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آموزش نرم افزار CorelDRAW (مقدماتی و پیشرفته) کورل‌دراو (CorelDRAW) یک نرم‌افزار ویرایشگر گرافیکی بُرداری است، که بدست بنگاه کورل در شهر اتاوای کانادا ساخته و بازاریابی شد. کورل دراو که معمولاً برای طراحی و کمتر برای ویرایش تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد، از هر دو مد برداری و پیکسلی پشتیبانی می کند. کورل‌دراو نرم افزاری کاملا حرفه ای برای طراحی گرافیکی است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید وکتور را طراحی کنید یا به صورت کاملا حرفه ای صفحه بندی را انجام دهید. طراحی چند بعدی و ابزاری مسیریابی این نرم افزار برای طراحی بسیار کارآمد هستند. قابلیت های ویرایش عکس این نرم افزار و ابزار طراحی وبسایت آن در نوع خود بی نظیر می باشند. کلمات کلیدی: آموزش Corel Draw، آموزش حرفه ای نرم افزار کورل دراو، آموزش طراحی با CorelDRAW، آموزش طراحی در رایانه، آموزش تصویرگری، آموزش کشیدن وکتور در رایانه، Learning Corel Draw، Corel DRAW Taturial، برچسب‌ها: آموزش Corel Draw، آموزش حرفه ای نرم افزار کورل دراو، آموزش طراحی با CorelDRAW، آموزش طراحی در رایانه، آموزش تصویرگری، آموزش کشیدن وکتور در رایانه، Learning Corel Draw، Corel DRAW Taturial
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری