مرور آموزش های مبحث کالی لینوکس

مرور آموزش های مبحث کالی لینوکس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مرور آموزش های مبحث کالی لینوکس مقاله ای که پیش روی شماست، مرور آموزش های مبحث کالی لینوکس کانال The Hacking است که با به پایان رسیدن آموزش های این مبحث، فایل PDF آموزشهای مبحث کالی لینوکس را برای شما عزیزان فراهم نمودیم تا عزیزانی که میخواهند آموزش ها را بصورت کامل در اختیار داشته باشند، بتوانند از این PDF برای مرور آموزشها استفاده کنند. معرفی کانال The Hacking  کانال The Hacking یک کانال تلگرام است که روزانه مطالب مفیدی در زمینه هک و امنیت را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. نمونه فعالیت های این کانال به شرح زیر است: آموزش هک و امنیت و روشهای نفوذ و تست نفوذ به صورت کاملاً حرفه ای ارائه نرم افزارها و مقالات مرتبط ارائه نکات مهم جهت افزایش امنیت در دنیای مجازی بررسی روشهای امنیت در مسنجر تلگرام و ... کلمات کلیدی: آموزش لینوکس، آموزش هک در لینوکس، مبحث کالی لینوکس، برچسب‌ها: آموزش لینوکس، آموزش هک در لینوکس، مبحث کالی لینوکس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری