آموزش ساخت خانه شمالی در محیط تری دی مکس و وی ری

آموزش ساخت خانه شمالی در محیط تری دی مکس و وی ری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : میلاد جلالوند
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

آموزش ساخت خانه شمالی در محیط تری دی مکس و وی ری در این آموزش شما با نحوه ساختن خانه با اقلیم شمال ایران به صورت گام به گام آشنا می شوید برای تمرین و فهم این آموزش به آشنایی با تری دی مکس و وی ری نیازمندید. شاید شماهم به دستوراتی در تری دی مکس برخورده اید که کارایی آن را نمی دانسته اید و به راحتی با این جمله که این دستور به کار معماران نمی آید از سر آن گذشته اید. در آموزش های جامع تری دی مکس  اینجانب از هیچ دستوری نگذشته ام و آموزش ها حاصل چند سال تلاش بنده در زمینه یادگیری از منابع انگلیسی بوده است. آموزش های جامع به صورتی بسیار مدرن نگارش شده که استفاده از آن ها برای هر معماری خالی از لطف نیست. کلمات کلیدی: گرافیک رایانه ای، ترفندهای 3d max، سه بعدی سازی، نرم افزار 3ds Max، آموزش نرم افزار 3dmax، آموزش وی ری، آموزش V Ray، ساخت خانه سه بعدی در 3dmax، برچسب‌ها: گرافیک رایانه ای، ترفندهای 3d max، سه بعدی سازی، نرم افزار 3ds Max، آموزش نرم افزار 3dmax، آموزش وی ری، آموزش V Ray، ساخت خانه سه بعدی در 3dmax
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری