آموزش سیسکو (Part1 - CCIE Routing and Switching)

آموزش سیسکو (Part1 - CCIE Routing and Switching)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش سیسکو (Part1 - CCIE Routing and Switching) مدرک CCIE مخفف Cisco Certified Internetwork Expert یک مدرک بین المللی است که توسط شرکت سیسکو به افرادی ارائه می شود که دارای مهارت های لازم و کافی در مهندسی شبکه برای طراحی، اجرا، مدیریت و عیب یابی شبکه های بزرگ و پیچیده و همگرا (Complex and Converged Network) می باشند. در دوره CCIE Routing Switching با انواع ارتباطات پیچیده مسیریابی (Routing) و سوئیچینگ (Switching) جهت افزایش پهنای باند، کاهش زمان پاسخ، افزایش کارایی و امنیت آشنا می‌شوند. همچنین نحوه نصب، نگهداری و رفع عیب از بزرگ‌ترین شبکه‌هایLAN ، WAN و سرویس‌های Dial Access را فرا می‌گیرند. مواردی چون Source Rout Briolging  و DLSW+ (Data Link Switching) و PIX Firewall از جمله سرفصل‌های مهم این دوره به شمار می‌روند. در دوره آموزشی CBT Nuggets Cisco CCIE Routing and Switching v5 All-In-One: 1.0 Network Principles شما با مباحث مطرح شده در آزمون CCIE Routing and Switching آشنا می شوید. کلمات کلیدی: آموزش شبکه، سوئیچینگ، Cisco CCIE، CCIE Routing and Switching v5، آموزش سیسکو، برچسب‌ها: آموزش شبکه، سوئیچینگ، Cisco CCIE، CCIE Routing and Switching v5، آموزش سیسکو
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری