آموزش دوره CCNA شرکت سیسکو

آموزش دوره CCNA شرکت سیسکو

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرشید باباجانی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش دوره CCNA شرکت سیسکو این کتاب دربرگبرنده دوره ی CCNA شرکت سیسکو است و سرفصل های آن دقیقاً برابر این دوره است و حتی از این سرفصل ها فراتر رفته و به دوره ی CCNP رسیده که امیدوارم برای شما عزیزان مفید واقع شود. دوستان توجه داشته باشید که تلاش و پشتکار شما باعث پیشرفت جدی در کار شما خواهد شد، پس در خواندن این کتاب تمام سعی و تلاش خود را انجام دهید و کتاب را از به نام خدا تا پایان به دقت بخوانید و مطمئن باشید در پایان کار، کاملاً بر موضوعات دوره ی CCNA و کمی از دورهی CCNP مسلط خواهید شد. کلمات کلیدی: آموزش CCNA، آموزش سیسکو، مدارک سیسکو، دوره های سیسکو، دوره های آموزشی شبکه، آموزش شبکه های wireless، شبکه های مبتنی بر سیسکو، پروتکل های شبکه، آموزش شبکه، ارتباطات شبکه، برچسب‌ها: آموزش CCNA، آموزش سیسکو، مدارک سیسکو، دوره های سیسکو، دوره های آموزشی شبکه، آموزش شبکه های wireless، شبکه های مبتنی بر سیسکو، پروتکل های شبکه، آموزش شبکه، ارتباطات شبکه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری