این ترانه بوی نان نمی دهد

این ترانه بوی نان نمی دهد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی ملک
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

این ترانه بوی نان نمی دهد سرگذشت ترانه معترض در ایران ترانه معترض در ایران قدمتی به اندازه تاریخ ترانه دارد. از ھمان ایام که ترانه یا تصنیف تولد یافت تاکنون چه بسیارانی که آمدند و خواندند و اگر چه برخی مدتی در اوج شھرت نیز قرار گرفتند اما چند صباحی بعد رفتند و فراموش شدند. بسیاری بھر نان خواندند و بسیاری بھر نام و در این میان بودند کسانی ھر چند اندک که از واژه و ساز و صدا دشنه ای ساختند و بر شب سالاران تاختند. این نوشته  کوششی است بھر ادای دین به ھمان ھا که در این سال ھا از دردھا بیگانه نبودند و در غم انگیزترین شب ھا نغمه ھای آفتابی سرودند. کلمات کلیدی: دانلود کتاب موسیقی، شناخت موسیقی، موسیقی شناسی، موسیقی های اعتراضی ایران، ترانه های معترض ایرانی، برچسب‌ها: دانلود کتاب موسیقی، شناخت موسیقی، موسیقی شناسی، موسیقی های اعتراضی ایران، ترانه های معترض ایرانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری