The Vocabulary Builder

The Vocabulary Builder

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Franklynn Peterson
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

The Vocabulary Builder by: Judi Kesselman-Turkel, Franklynn Peterson “مجموعه‌های مطالعه هوشمند” برای دانش‌آموزان دبیرستان بواسطه برنامه‌‌های یادگیری مادام‌العمر طراحی شده‌اند که مهارت‌های مورد نیاز برای پژوهش و یادداشت‌ برداری را آموزش می‌دهند، تمرینات متعددی برای بهبود گرامر ارائه می‌دهند و رازهایی برای به‌کارگیری این مهارت‌ها در مقالات عظیم را آشکار می‌سازند. کتاب “واژگان‌ساز″ جدول کلمات متقاطع سرگرم‌کننده، چندگزینه‌ای و دیگر پازل‌های واژه را به‌همراه پاسخ، ارائه می‌دهد تا به دانش‌ آموزان در یادگیری مجموعه‌ای از 600 واژه پرکاربرد که اغلب درک اشتباهی از آنها وجود دارد؛ کمک کنند. کلمات کلیدی: آموزش زبان انگلیسی، آموزش زبان، زبان انگلیسی، مجموعه‌های مطالعه هوشمند، واژگان ساز، یادگیری کلمات انگلیسی، آموزش گرامر، گرامر زبان انگلیسی، برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی، آموزش زبان، زبان انگلیسی، مجموعه‌های مطالعه هوشمند، واژگان ساز، یادگیری کلمات انگلیسی، آموزش گرامر، گرامر زبان انگلیسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری