واژه های بختیاری

واژه های بختیاری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : هوشنگ بهرامی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

واژه های بختیاری این کتاب نسخه ی کاملی از مجموعه کتاب های واژه های بختیاری در زبان مردم مسجد سلیمان می باشد این مجموعه ی لغات با توجه به گویش بختیاریهای مقیم مسجدسلیمان جمع آوری شده اند واز آنجا که ساکنان مسجدسلیمان ترکیبی ازبسیاری ازاقوام بختیاری هستند، می توان گفت تلفظ گروه زیادی از بختیاریها لحاظ شده است. بدیهی است که در نقاط دیگر بختیاری نشین، لغات دیگری با مفهوم مشابه و یا واژه های جدید وجود داشته باشد. تفاوت این مجموعه با کارهای مشابه دوستان این است که، ممکن است برخی از این اصطلاحات در دیگر مناطقی که بختیاری ها سکونت دارند، ناآشنا بوده و یا حتی شنیده نشده باشد. کلمات کلیدی: لغت شناسی بختیاری، مسجد سلیمان، زبان مسجد سلیمان، دانلود کتاب لغت شناسی، دانلود اصطلاحات بختیاری، زبان بختیاری، دانلود کتاب واژه های بختیاری، گویش شناسی، برچسب‌ها: لغت شناسی بختیاری، مسجد سلیمان، زبان مسجد سلیمان، دانلود کتاب لغت شناسی، دانلود اصطلاحات بختیاری، زبان بختیاری، دانلود کتاب واژه های بختیاری، گویش شناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری