آموزش +Network

آموزش +Network

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : احسان نیک آور
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش +Network ساختار فناوری اطلاعات و شبکه، اولین و مهمترین دوره، Network+ می باشد. این دوره متعلق به شرکت CompTIA بوده و در آن به ساختارهای بنیادین شبکه اشاره می شود. کتابی که پیش روی شماست، با توجه به دوره آموزشی شبکه Network+ تهیه شده و مطالب موجود در آن با تحقیق های مختلف در سطح اینترنت و کتب مختلف در این عرصه تهیه شده است. کلمات کلیدی: گروه امنیتی امپراطور، توپولوژی های شبکه، دانلود کتاب آموزش شبکه، پروتکل IP، انواع شبکه، کابل های شبکه، کپسوله کردن اطلاعات، سخت افزارهای شبکه، شبکه‌های رایانه‌ ای، کتاب های آموزش شبکه، آموزش کامپیوتر، برچسب‌ها: گروه امنیتی امپراطور، توپولوژی های شبکه، دانلود کتاب آموزش شبکه، پروتکل IP، انواع شبکه، کابل های شبکه، کپسوله کردن اطلاعات، سخت افزارهای شبکه، شبکه‌های رایانه‌ ای، کتاب های آموزش شبکه، آموزش کامپیوتر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری