سرشت جنسی انسان - جلد اول

سرشت جنسی انسان - جلد اول

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کریستوفر ریان
  • مترجم : مهبد مهدیان
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

سرشت جنسی انسان - جلد اول نویسندگان: کریستوفر ریان و ساسیلدا جفا فراز و نشیب روابط جنسی از ماقبل تاریخ تا امروز این کتاب ، کتابی است بحث برانگیز که رویکرد آن به موضوعات مختلف، تمام تصورات شما در زمینه س*ک*س، ازدواج، خانواده و جامعه را به چالش می گیرد. کتابی که آماده شده است کتابیست درباره ی مسائل جنس*ی و زناشویی ، نیروی غریزه جنسی، برای بقای نسل و ادامه حیات، در سرشت آدمی به ودیعه نهاده شده است. نیز در دوران جوانی که دوره رشد همه جانبه انسان است، غرایز انسانی و در رأس آنها غریزه جنسی رشد چشم‏گیری می‏یابد. طغیان برخی غریزه‏ها به ویژه غریزه قدرتمند شهوت، جوان را با بحران رو به رو می‏سازد و فکر و دل جوان را به خود مشغول می‏کند. همچنین نیروی عقل و اندیشه را در انزوا قرار می‏دهد و راه حق و حقیقت را می‏بندد. امام معصوم علیه‏السلام به این موضوع، چنین اشاره می‏کند: «هوای نفس، قوی‏ترین نیروی مسلط بر انسان است و همین نیروست که انسان را از حق باز می‏دارد». نیروی شهوت و هوای نفس، دشمن دیرین عقل است و با طغیان گری خویش، عقل را اسیر می‏سازد، چنان‏که حضرت امیرمؤمنان، علی علیه‏السلام بارها همگان را به این امر توجه می‏داد که: «کمْ منْ عقْل أسیر تحْت هوی أمیر؛ چه بسیار عقلی اسیری که زیر دست و گرفتار هوایی است که امیر و فرمانده است». کلمات کلیدی: سرشت جنسی انسان، دانلود کتاب جامعه شناسی، جنسیت انسان، روابط زن و مرد، ازدواج، زن مظلوم همیشه تاریخ، تاریخ تشکیل خانواده، زناشویی، برچسب‌ها: سرشت جنسی انسان، دانلود کتاب جامعه شناسی، جنسیت انسان، روابط زن و مرد، ازدواج، زن مظلوم همیشه تاریخ، تاریخ تشکیل خانواده، زناشویی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری