FXpansion Cypher2 2.4.9.0 VSTi, AAX, AU

FXpansion Cypher2 2.4.9.0 VSTi, AAX, AU

  • نسخه :Version 2 2.4.9.0
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : FXpansion Audio UK Ltd
  • سال تولید : 2018

توضیحات

کمپانی ROLI، نوآور تکنولوژی موسیقی نرم افزار سینت Cypher2 را روانه ی بازار کرد. این نرم افزار پرمیوم توسعه یافته، برای ایجاد یک اکوسیستم سخت افزاری-نرم افزاری متصل برای خالقان موسیقی در تمام زمینه ها و سطح مهارت ها تولید شده و مکمل خوبی برای کیبرد های ROLI می باشد. Cypher2 سال ها در درست ساخت بوده و در حال حاضر با بیش از 1300 صدای از پیش آماده، یکی از آخرین و پیشرفته ترین سینت سایزر های نرم افزاری می باشد که توسط Angus Hewlett و تیم کمپانی FXpansion تولید شده است که حاصل اقدام اولیه ی ROLI در سال 2016 می باشد.

نرم افزار اکوسیستم ROLI با Cypher2، یک ابزار صوتی طراحی پیشرفته از مهندسین FXpansion می باشند، که گسترش یافته اند و البته با سخت افزار این کمپانی نیز رابطه ی خوبی دارد. طراحان صدای کلاس جهانی FXpansion و مهندسان نرم افزار بر روی ساخت بهترین ویژگی های Strobe2 و Cypher از گروه سینت DCAM، و همچنین ایجاد وسیع ترین کتابخانه صوتی سازگار عبارت های پلی فونیک MIDI در دنیا "MIDI Polyphonic Expression" (MPE) نقش داشته اند.

Cypher2 یک سینت سایزر طرح آنالوگ می باشد که برای پروژه های طراحی صدای پیشرفته و اجرا های مفهومی طراحی شده است. رابط کاربری بصری و با هدایت آسان، سازندگان Cypher2را دعوت می کند تا با 1،300 پیش تنظیم موجود، یک سیستم مدولار TransMod، نوسانگرهای دینامیکی و فیلترها، یک سکوئنسر مرحله ای پیشرفته و 30 ماژول افکت صدا را در مسیرهای تقریبا بی نهایت دست کاری کنند.

Cypher2 به طور کامل با کنترل کننده های MIDI استاندارد و دستگاه های فعال MPE سازگار است که شامل ابزارهای ROLIبرنده جایزه ی Seaboard و BLOCKS هم می باشد. Angus Hewlett، بنیانگذار FXpansion و در حال حاضر VP Engineering در ROLI می گوید:" این پروژه تلاش درستی در راستای عشق به تیم FXpansion و طراحان صدای کارآزموده ROLIبوده است. "

قدرت رسای 5D MPE و وفاداری صوتی اجزای مدل سازی شده ی مدار سینت سایزری یک ترکیب منحصر به فرد قدرتمند است: یک سینت سایزر نرم افزاری پیشرفته که به پلی کردن شما مانند سایرین واکنش نشان نمی دهد. "

Description

Cypher2 is designed for deep sonic exploration and expressive performances. It features a vast range of sound design tools and over 1300 sounds, including 500 MPE-optimised presets. Experience an unparalleled level of expression through analogue-modelled oscillators, waveshaping and thru-zero FM. Our signature TransMod modulation system, now upgraded for Cypher2, ensures that every session with this premium synthesizer is a sound design adventure.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری