Reallusion 3DXchange 7.3.2127.1 Pipeline

Reallusion 3DXchange 7.3.2127.1 Pipeline

  • کاربرد : ویرایشگر 3 بعدی
  • نسخه :Version 7.3.2127.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Reallusion Inc.
  • سال تولید : 2018

توضیحات

3DXchange Pipeline ، یکی از نرم افزار های قدرتمند مجموعه Reallusion به شمار می رود. این نرم افزار که در دسته گرافیک قرار می گیرد، به شما اجازه می دهد تا تمامی کاراکتر های 3D را با وارد کردن و اجرای آن توسط برنامه، ویرایش و بروزرسانی کنید. استفاده از ابزار های پیشرفته و البته قدرتمند در این نرم افزار به شما کمک می کند تا به پیشرفته ترین نوع ممکن شخصیت های گرافیکی و کاراکتر های مورد نیاز خود را خلق کنید و از آن ها استفاده کنید.

به وسیله‌ی نرم افزار 3DXchange Pipeline شما همچنین قادر به بروزرسانی های گرافیکی بر روی فایل های 3D خود خواهید بود. نرم افزار پیش روی شما کاربرد زیادی در صنعت بازی سازی دارد. شما به وسیله‌ی این نرم افزار قادر خواهید بود که به شخصیت های آماده گرافیکی دسترسی داشته باشید، از آن ها استفاده کنید یا ابتدا آن ها را ویرایش و بروزرسانی کنید و سپس شخصیت های اختصاصی خود را آماده استفاده در بازی های رایانه ای کنید. در نهایت نیز میتوانید از فایل های آماده شده‌ی شما در جهت استفاده در Unity، Unreal، Maya، Blender، Cinema 4D و Daz Studio استفاده کنید.

امکانات و ویژگی های 3DXchange Pipeline
دریافت و اجرای تمامی کاراکتر های 3D
امکان ویرایش و ایجاد تغییرات در کاراکتر های 3D طراحی شده
ساخت شخصیت های متحرک
بهره مندی از قابلیت تبدیل کاراکتر های طراحی شده به فرمت FBX به iClone
بهره مندی از قابلیت Transform & Alignment tools
بهره مندی از قابلیت The Pivot
بهره مندی از ابزار های پیشرفته ویرایش کاراکتر های طراحی شده
بهره مندی از ابزار قدرتمند برای شکل گیری و طراحی صورت کاراکتر
و…

Description

With 3DXchange Pipeline, you can import and export all types of 3D assets, including static objects, animated props, skin-bone rigged characters, and motion files. You can also repurpose them with output options tailored for Unity, Unreal, Maya, Blender, Cinema 4D or Daz Studio. This makes iClone a universally essential tool for both game design and CG workflow.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری