Toolchefs Atoms Crowd 2.2.1 for Houdini

Toolchefs Atoms Crowd 2.2.1 for Houdini

  • کاربرد : پلاگین شبیه سازی جمعیت برای مایا، هودینی و کاتانا
  • نسخه :Version 2.2.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Toolchefs LTD
  • سال تولید : 2018

توضیحات

برای طراحی عکس های جمعیت و شبیه سازی آنها به مهارت خاصی نیاز نخواهید داشت. Atoms Crowd پلاگینی برای شبیه سازی جمعیت در نرم افزار های Houdini/Maya/Katana می باشد. استفاده از این ابزار بسیار آسان بوده و شما می توانید عکس های خود را به روش های مختلفی طراحی و شبیه سازی کنید. Atoms Crowd از کاراکتر های مختلف با تعداد زیادی پا پشتیبانی می کند و با کمک آن می توانید هرنوع اسکلتی را شبیه سازی کنید. امکان گسترش و اضافه کردن ویژگی های رفتاری مختلف با استفاده از زبان های برنامه نویسی c++ و پایتون نیز از قابلیت های دیگر این پلاگین می باشد که در صورت آشنایی با این زبان ها می توانید از این ویژگی قدرتمند نیز بهره ببرید. Atoms Crowd با پشتیبانی از چندین نرم افزار به شما این امکان را می دهد که عوامل خود را در مایا آماده و lookdev کنید، در هودینی شبیه سازی کنید و برای رندر دوباره به مایا بازگردید و یا اینکه فقط از یک نرم افزار استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Atoms Crowd:
- شبیه سازی جمعیت
- امکان گسترش قابلیت ها با استفاده از ویرایشگر های c++ و پایتون
- شبیه سازی کامل اسکلت با کیفیت عالی انیمیشنی و بدون پارتیکل
- شبیه سازی هرنوع اسکلت با پشتیبانی از کاراکترهایی با تعداد زیادی پا (دو، چهار، هشت، یا دوازده پا)
- امکان سفارشی سازی و کنترل کامل هر موجودیت در شبیه سازی
- پشتیبانی از موتورهای رندر VRay، Renderman و Arnold
- همگام سازی پایپ لاین با API های پایتون و ++C
- استفاده آسان
- و ...

Description

Atoms Crowd makes crowd animation available to anyone. You don’t need any particular skill set to layout your crowd shots and simulate them. You don’t believe it, do you? Wait and see!

Easy to Use
With Atoms Crowd you can layout your shots in several ways and run your first simulation in just few clicks.
The simulation is completely artist driven, Atoms won’t try to take any decision for you. You will always have the final say on everything.

Animation Quality
The simulation is completely skeleton based for great animation quality!
No particles! We fully simulate the agent skeletons and only display openGL in the viewport.

Customizable
Full control on every single entity in the simulation!
Different users can take advantage of their skill sets.
Do you like playing with nodes?
Do you script with Python?
Can you write C++ plug-ins?
If the answer is yes, you can unlock a whole new world within Atoms Crowd.

Abstract Skeletons
Atoms Crowd supports characters with any number of legs!
There's no difference between two, four, eight, twelve legs! Atoms will simulate any kind of skeleton!

Hybrid Workflow
Atoms Crowd supports multiple softwares and each integration shares the same workflow!
You can lookdev and prepare your agents in Maya, simulate in Houdini and come back to Maya for rendering. Or do the opposite. Or use only one software. It’s up to you really!

Pipeline Integration
C++ and Python APIs!
Our C++ and Python APIs make it easy for everyone to integrate Atoms Crowd in their pipeline!

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری