Iray v1.5.376 for Rhino 5 and 6

Iray v1.5.376 for Rhino 5 and 6

  • کاربرد : لذت رندرینگ را تجربه کنید
  • نسخه :Version 1.5.376
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : NVIDIA Corporation
  • سال تولید : 2018

توضیحات

IRay همانطور که میدانید یک موتور Physically Based از نوع Photorealistic می باشد. این بدان معناست که مفاهیم و تعاریف نور در این موتور به صورت کاملا فیزیکی و واقع گرایانه رندر و پردازش خواهد شد. با استفاده از IRay For Rhino میتوانید به صورت مستقیم در viewport نرم افزار راینو رندرهای خود را انجام دهید. متریالهای ساخته شده توسط Iray کاملا طبیعی خواهند بود و در نسخه جدید، زمان لازم برای از بین رفتن noise های رندرینگ بسیار کوتاه و سریع شده است. این موتور با توجه به اینکه محصول شرکت Nvidia می باشد، مطمئن خواهید بود که از تمام قدرت کارتهای گرافیک این شرکت مانند nvidia Quadro , Tesla , Geforce GTX استفاده خواهد کرد.
Iray بر اساس الگوریتم Path –Tracing و بر پایه توابع فیزیکال نور به صورت realtime intractive کار خواهد کرد تا شما در حین مدلسازی و تغییرات متریال و نور بتوانید در همان لحظه نتیجه رندرینگ خود را در پنجره دید و یا پنجره رندر مشاهده کنید. با توجه به اینکه Iray تمام توان خود را از هسته های CUDA در کارت گرافیک بدست خواهد آورد، نیازی به خرید یک پردازنده قدرتمند جهت رندرینگ نخواهید داشت. البته توجه داشته باشید که Iray از CPU هم برای رندرینگ استفاده میکند اما نتیجه مطلوب را میتوانید باافزایش تعداد کارت گرافیک بدست آورید. IRay از چندین CPU و چندین کارت گرافیک همزمان به خوبی پیشتیبانی میکند.

Description

Iray rendering plugin for Rhino
If you’re a McNeel Rhinoceros user looking for a plugin renderer that gives you high quality rendering directly in the viewport then Iray for Rhino is for you. Using Iray for Rhino will give you continual, realistic feedback as you change aspects of your model and define lighting schemes and materials.

As Iray for Rhino uses NVIDIA’s Iray technology, it gives you access to physically-based materials, lighting and environments and can be easily scaled across multi-GPU workflows. And its ease of use means that whether you’re an experienced Rhino user, or you’re just starting out on your design journey, you’ll be able to create astonishing rendering results within minutes.
Physically Based Materials
Choose from an extensive list of physically-based materials, representing as they would in the real world.


Lighting
Enhance the realism in your scenes and environments, all thanks to lighting features within Iray for Rhino


Workflow
Continually review your design while rendering in Iray for Rhino

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری