GFXplorer 3.9.9

GFXplorer 3.9.9

  • کاربرد : نرم افزار نمایش مشخصات سیستم
  • نسخه :Version 3.9.9
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Xtreme-Lab
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام یک نرم افزار کاربردی جدید برای سیستم‌ عامل ویندوز است که شما کاربران به کمک آن، می‌توانید به مشخصات کامل سیستم خود از جمله نرم‌افزار و سخت‌افزار دسترسی داشته باشید.

در واقع به کمک این برنامه، هیچ نیازی نیست که برای دست‌یابی به مشخصات و یدقیق سیستم خود، به بخش‌های مختلف سیستم‌عامل مراجعه کنید؛

چرا که این نرم افزار تمامی مشخصه‌های فنی سیستم را در یک رابط کاربری زیبا برای شما به نمایش می‌گذارد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به اطلاعات نرم افزاری و سخت افزاری مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.
با بهره‌گیری از ویژگی تب‌بندی این نرم افزار، شما می‌توانید اطلاعات مورد نظر خودتان را در زبانه‌های مختلف و در دسته‌بندی‌هایی گوناگون ملاحظه کنید و برای دست‌یابی به اطلاعات مرتبط و مورد نظرتان، سردرگم نشوید.

یکی از زبانه‌های کاربردی این برنامه، قسمت Tools است که به کمک آن می‌توانید به تنظیمات مختلف سیستم دسترسی داشته و در زمانی کوتاه مشکلات موجود را برطرف کنید.

ویژگی های نرم افزار GFXplorer :
– نمایش مشخصات دقیق سیستم‌عامل ویندوز
– نمایش نام، ورژن، سرویس‌پک، ویرایش و … مربوط به ویندوز
– نمایش نسخه دایرکت‌ایکس و دات نت فریمورک نصب شده
– نمایش وضعیت استفاده از فضای رم
– امکان مشاهده دقیق اطلاعات پردازنده سیستم
– نمایش شرکت سازنده قطعات مختلف سخت‌افزار
– مشاهده اطلاعات مربوط به تعداد و عناوین پارتیشن‌ها
– دارا بودن ویرایشگر رجیستری ویندوز
– پاک‌سازی بدافزارهای سیستم
– امکان پاک‌سازی دیسک
– امکان زمان‌بندی دستورات
– مدیریت پردازش‌های سیستم

Description

GFXplorer is a software designed to allow its user to find, or just to have at hand, all the most important technical information, both hardware and software, of a PC.
Thanks to the tabs based user interface and the various categories available, all the information are easy and fast to read, and if reading is not enough: you can export all the information in a common plain text file (TXT) or Rich Text file (RTF) to be viewed anywhere and by anyone without being in front of the interested PC; whenever the need arises, receiving technical support or help on a forum or via email is a lot easier with detailed information of your system!
In addition, the Tools tab provides direct access to a wide range of Windows utilities, useful should you need to do a quick maintenance.

GFXplorer can also be easily updated online and is available both in English and Italian.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری