GameMaker Studio Ultimate 2.2.0.343

GameMaker Studio Ultimate 2.2.0.343

  • کاربرد : نرم افزار ساخت بازی
  • نسخه :Version 2.2.0.343
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : YoYo Games Ltd
  • سال تولید : 2018

توضیحات

بازی سازی به معنای ساختن بازی های رایانه‌ای است و با نرم‌افزار‌هایی انجام می‌شود که به این نوع از نرم‌افزارها انجین می‌گویند. اما انجین چیست؟ انجین‌ها نرم‌افزارهای ساخت بازی هستند. نرم‌افزارهای ساخت بازی جزو پیچیده ترین نرم‌افزار‌ها بعد از سیستم عامل‌ها هستند، زیرا نرم‌افزارهای ساخت بازی از اجرای زیادی تشکیل شده‌اند، از قسمت‌های مختلف می‌توان به ادیتور، کامپایلر و امکانات جانبی مانند پارتیکل نام برد. در ایران نیز بازی‌سازی رونق پیدا کرده و گرشاسپ و کوهنورد و میرمهنا و ماورای زمان از بازی‌های رایانه‌ای ساخته شده توسط ایران هستند. اگر شما نیز به ساخت بازی علاقه مندید اما چیزی از برنامه نویسی نمی‌دانید و می‌خواهید بازی طراحی کنید، می توانید از نرم افزار GameMaker Studio استفاده کنید. این نرم افزار با ابزار های مناسب خود، تا ۸۰ درصد سریع تر از کد نویسی برای طراحی بازی می باشد. این نرم افزارهای دارای قابلیت های فوق العاده ای است که برای کاربران خود امکان ساخت بازی مورد نظر خود در پروتوتایپ های مختلف، در کوتاه ترین زمان ممکن، را فراهم می کند. شما می‌توانید با کمک این نرم افزار بازی‌های دو بعدی و سه بعدی بسازید.این نرم افزار به شما کمک می‌کند برای اشیاء رفتاری را قرار دهید تا در زمان لازم آن حرکت انجام شود.

همچنین شما می‌توانید در بازی خود از از فیلم، موسیقی، جلوه‌های صوتی و ... بهره بگیرید.اگر زبان برنامه نویسی نیز یاد داشته باشید نرم افزار GameMaker Studio امکانات دیگری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانید بازی‌های خود را هر چه با کیفیت تر و حرفه ای تر بسازید. همچنین این نرم افزار دارای یک محیط کاربری بصری یا گرافیکی است که کار کردن با آن را بسیار آسان کرده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GameMaker Studio:
- دارای منابع نامحدود
- بدون نیاز به داشتن دانش زبان‌های برنامه نویسی
- دارای یک محیط کاربری بصری یا گرافیکی
- استفاده اسان
- مدیریت تکسچر
- خروجی برای کامپیوترهای با سیستم عامل ویندوز
- خروجی ویژه برای ویندوز ۸
- تنظیمات چندگانه
- ویژگی های تیمی
- خدمات توسعه پرتال
- قابلیت تست موبایل
- کامپایلر YoYo
- قابلیت خروجی HTML5
- امکان خروجی iOS
- خروجی گرفتن برای Ubuntu Linux
- امکان خروجی گرفتن برای Windows Phone 8
- شامل تمام ماژول های فعلی و آینده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

Description

GameMaker Studio caters to entry-level novices and seasoned game development professionals equally, allowing them to create cross-platform games in record time and at a fraction of the cost! In addition to making games development 80 percent faster than coding for native languages, developers can create fully functional prototypes in just a few hours, and a full game in just a matter of weeks.

Key Features:
- Unlimited resources
- Windows PC Export
- Windows 8 Export
- Texture Management
- Multiple Configurations
- Team Features
- Developer Services Portal (DSP)
- Mobile Testing
- YoYo Compiler
- Android Export – x86, ARM, MIPS
- HTML5 Export
- iOS Export
- Ubuntu Linux Export
- Windows Phone 8 Export
- Tizen Export
- Includes all current & future modules

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری