موتور خودرو چگونه کار می کند؟

موتور خودرو چگونه کار می کند؟

  • نوع فایل : مقاله
  • زبان : فارسی
  • تعداد صفحه : 16

توضیحات

آیا تا به حال درب موتور را باز کرده اید و از خود بپرسید که اینجا چه خبره؟

برای کسی که درباره موتور خود شناخت چندانی ندارد، موتور شبیه به یک توده فلزی پلاستیکی بی سروته است، یک مشت سیم و لوله اضافی اطراف آن!

امکان دارد شما دوست عزیزکه این مقاله را می خوانید دوست داشته باشید جوابی برای حس کنجکاوی خود پیدا کنید و یا امکان دارد یک خودروی جدید خریداری کرده باشید وکلماتی مانند 3 لیتر وی 6)،در میل سوپاپHead Over Dual Cams (و یا انژکتور و... شنیده باشید که دوست دارید معنای آن را بدانید.

دراین مقاله ما می خواهیم به صورت پایه به معرفی اجزای موتور خودرو و نحوه ارتباط آنها با یکدیگر بپردازیم، در نهایت راجع به نقاطی که ممکن است درست کار نکند و نیز راجع به تقویت موتور برایتان سخن بگوییم. هدف اصلی یک موتور بنزینی تبدیل بنزین به حرکت است. در حال حاضر ساده ترین راه این کار سوزاندن بنزین درون موتور است، در نتیجه ما به این نوع موتور، موتور احتراق داخلی Engine Combustion Internal می گوییم.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری