EdrawSoft Edraw Max 9.3.0.712

EdrawSoft Edraw Max 9.3.0.712

  • 4.0 (1 رای)
  • کاربرد : نرم افزار ایجاد فلوچارت، نمودار سازمانی، دیاگرام های شبکه
  • نسخه :Version 9.3.0.712
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : EDrawSoft
  • سال تولید : 2018

توضیحات

آیا تا به حال به این نیاز دست پیدا کرده اید که برای مسائل مختلف خود اقدام به طراحی یک جدول و یا نمودار نمایید؟ به عنوان مثال قصد این را دارید تا دروس مربوط به واحدهای دانشگاهی خود را با توجه به پیش نیاز ها و هم نیازها و همچنین دسته بندی واحد ها بر اساس ترم ها به صورت نموداری رسم کنید و یا قصد دارید تا توپولوژی شبکه داخلی یک Lan کوچک را رسم کنید. برای رفع این نیازها می توانید از نرم افزارهای طراحی گرافیکی استفاده نمایید. اما استفاده از این روش زمان بر می باشد و رسم نمودار ها به صورت دستی کاری مشکل است.
نرم افزار Edraw Max ابزاری قدرتمند جهت رسم و طراحی جداول و نمودارهای مختلف با اشکال گوناگون با توجه به نیاز خود می باشد. توسط این نرم افزار نموداری از نوع طراحی شبکه های Lan را رسم کنید. در این نرم افزار به راحتی می توان نمودارها و جداول را تنها با چند کلیک ایجاد نمود. همچنین در این نرم افزار می توان از عکس ها و اشکال مرتبط با موضوعات مختلف استفاده نمود.

نرم افزار گرافیکی کاملاً بر اساس بردار است. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توان نمودار گردش کار، نمودار سازمانی، فرایند تجاری، نمودار، جریان کار، ساختار برنامه، نمودار بکه، دیاگرام پایگاه داده و نمودارهای بسیاری را ایجاد کرد. همچنین توسط کتابخانه نمودارهای طراحی شده از قبل و بیش از 2000 علامت برداری، طراحی و ترسیم نقشه را آسان نموده است. EDraw Max شامل کلیه کتابخانه ها و مثال های محصول EDraw می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت EDrawSoft می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Edraw Max:
- قابلیت ایجاد فلوچارت، نمودار سازمانی، دیاگرام شبکه و ...
- قابلیت متمایز کردن رنگ ها، فونت ها، اشکال، سبک ها، تصاویر، متن و نمادهای موجود بر روی هر شی از نمودار
- پشتیبانی از جدول
- امکان اضافه کردن لینک
- قابلیت بازیابی رنگ تصاویر، روشنایی
- پشتیبانی از PNG شفاف
- قابلیت یکپارچگی با برنامه های کاربردی آفیس
- قابلیت تبدیل اطلاعات پیچیده به رنج وسیعی از نمودارها
- شامل تصاویر با کیفیت عالی، نمونه ها و قالب های فراوان
- توانایی ایجاد دیاگرام های با نمای بسیار حرفه ای را با استفاده از تم ها، افکت ها و سبک های موجود
- و...

Description

EDraw Max is a vector-based diagramming application with rich examples and templates. Easy to create flow charts, organizational charts, business process, UML diagrams, work flows, program structures, network diagrams, chart and graphics, mind map, directional maps and database diagrams.

With pre-drawn libraries and more than 2000 vector symbols, drawing couldn't be easier! EDraw Max includes all the libraries and examples of EDraw product line.
EDraw Max is a new, rapid and powerful graphic design software, novel, small and exquisite, who works in the following fields:
- Flow Charts
- Organizational Charts
- Work Flows
- Software
- UML Diagrams
- Network Diagrams
- Business Process
- Charts & Graphics
- Directional Map
- Database Diagrams etc.

Here are some key features of "EDraw Max":
- EDraw is a vector-based diagramming software, which creates flowcharts, organizational chart and network rapidly.
- Support basic flowcharts, organizational charts, business charts, hr diagrams, work flows, software diagrams, UML diagrams, maps and network diagrams.
- Powerful and easy-to-use drawing tools and many pre-drawn library objects, drawing does not need to start anew. Just drag the ready-made shapes from the toolbar and drop them on your page. Drawing couldn't be easier!
- What You See Is What You Get. Zooming, scrolling, multi selection and multi-level undo/redo supported. No artistic skill is required. Automatically aligns and arranges everything to look great.
- Lots of shape templates. Offer more than 2000 shapes in common use, diagram drawing does not need to start anew.
- Gallery support. Offer the template storehouse to collect, manage various kinds of works of excellence.
- Distinct colors, fonts, shapes, styles, pictures, text and symbol for each object of the diagram are available.
- Common graphic format support and printing what your see is what you get.
- Easily visualize complex information with a wide range of EDraw diagrams. Make those diagrams even smarter and more useful by linking them to underlying data, which provides a more complete picture of the system or process.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری