Softwarenetz Cash Book 8.05

Softwarenetz Cash Book 8.05

  • کاربرد : نرم افزار حسابداری و مدیریت حسابهای روزانه
  • نسخه :Version 8.05
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Softwarenetz
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزارهای بسیاری جهت حسابداری روزانه وجود دارند که به زبانهای فارسی و لاتین نوشته شده اند. نرم افزار Cash book محصول شرکت Softwarenetz به شما کمک می کند تا بطور ساده و دوستانه به بانکداری آنلاین و حسابرسی بپردازید. Cash book برای سیستم عامل ویندوز طراحی شده است. نرم افزار Cash book از شرکت Softwarenetz برای شرکتهای کوچک طراحی شده که به آنها کمک می کند تا بدون داشتن اطلاعات حسابداری و بدون نیاز به حسابرس اطلاعات و حسابهای خود را کنترل و ساماندهی کنند. این برنامه شما را قادر می کند تا حسابداری شرکت خود را بطور کامل انجام دهید. شما می توانید تمامی درآمدها و هزینه ها را در سیستم ثبت و آنها را نیز در فرمتهای خاص از برنامه خروجی بگیرید. Cash book 2 بانکداری آنلاین HBCI 2.2 PIN/TAN و FinTS 3.0 PIN/TAN را پشتیبانی می کند.شما تنها با یک کلیک می توانید ریز حساب بانکی خود را طریق اینترنت دریافت کنید. همچنین به شما از طریق تجزیه و تحلیل (گزارشات و آمار) یک مرور کلی در مورد معاملات،مالیات بر ارزش افزوده در هر زمان و مکانی ارائه می کند. این برنامه نیاز به سیستم بالایی ندارد و با نسخه های ویندوز 2000،XP،ویستا و ویندوز 7 نیز سازگار است.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Softwarenetz Cash book:
- دارای محیطی ساده و کاربر پسند
- امکان نصب آسان و کاربرد آسانتر
- قابلیت حسابداری برای شرکتهای کوچک
- امکان ثبت هزینه ها و درآمدها
- خروجی گرفتن از اطلاعات حسابها
- امکان بانکداری آنلاین
- پشتیبانی از بانکداری آنلاین HBCI 2.2 PIN/TAN و FinTS 3.0 PIN/TAN
- امکان گرفتن گزارشات و آمار از معاملات و مالیاتها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

Description

The Softwarenetz Cash Book is a simple bookkeeping program which enables you to book your cash- and bank mutations easy, fast and without any knowledge of bookkeeping.
Unlimited amount of cash books

You can open and manage as many different cash books as you like.


Onlinebanking integrated

Bank mutations within the Cash Book can be booked completely automatically.

The Cash Book has several possibilities to retriev the bank mutations: HBCI-banking (Germany), text import and a direct connection to the internet for PayPal-mutations.

With the help of rules, the bank mutations are being analysed by the Cash Book and assigned to the appropriate booking account. This helps you to book your bank mutations within a few seconds.


Datev-interface (Germany)

With a mouse click the bookings are being exported into Datev-format. This file can be send to your accountant per email.


Digitalise documents

The new cash book offers you the possibility to add or scan a PDF-document to every booking. Just add a paid invoice, receipt etc. Years later you are still able to display the receipt and print it if necessary. Besides that you can print the monthly journal including the documents or save it as a single PDF-file.


Profit and loss

The Cash Book will show you the profit and loss situation over a selected period.

Additionally private revenues & costs of an one-man business can be taken into account.


VAT

The VAT-overview provides you with all neccessary information for your VAT-statement.


Graphical statistics

Several graphical statistics and reports inform you about your financial situation.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری